about me/home/mijn leven/Uncategorized

week report of my life #8

Hi! 

Kijk mee naar het achtste deel over mijn leven! Door die verschrikkelijk drukke week is het wel een dag te laat maar dat maakt niks uit toch? Enjoy! 

Monday: Het is echt fantastisch om in slaap te vallen om half twaalf en zes uur later om half zes weer wakker te worden. Een geweldig gevoel om doodop te zijn en als je ogen gesloten zijn je weer klaar wakker bent. Dit maakt mij niet bepaald vrolijk. Ik had dus ook een verschrikkelijk humeur. Mij vrolijk maken kan op dat moment maar op één manier, dansen. En wat heb ik toch een geluk dat net op maandag dansles is! We gingen een nieuwe dans leren maar dan jazz in plaats van klassiek ballet zoals normaal. Het was echt super!

Tuesday:  Op maandag toen ik thuis kwam van school besloten mama en ik dat het tijd was om mijn garderobe een beetje uit te breiden. Gewoon via de laptop, net zo makkelijk. En zoals al gedacht was het dinsdag in huis, oh wat wordt ik daar gelukkig van! 

Wednesday: Ik moest verplicht meezwemmen van mijn vriendinnen. Waar ik niet zo heel veel zin in had. Dat vieze chloor maakt mijn haar altijd zo lelijk! Tot mijn verbazing zag mijn haar na het zwemmen er bijna beter uit dan voor het zwemmen. Ondanks dit verschijnsel was mijn humeur weer ver te zoeken. Zelfs toen er ’s middags nog een bestelling binnen kwam werd ik daar niet vrolijk van. Na het badmintonnen was ik al een beetje, uh, vrolijker. 

Thursday: Ik vind nog steeds dat ik een goede reden heb om chagerijnig te zijn. Op donderdag moet ik naar Grieks en Latijn, het eerste uur. En nu waren we het tweede uur vrij, dus dat betekende dat ik het eerste naar school moest, tussenuur had en weer het derde uur les. Daar had ik echt geen zin in. Uiteindelijk maakten de mede Grieks en Latijners het een leuk tussenuur, gelukkig. 

Friday: Ik ben toen ik thuis kwam in mijn joggingsbroek gesprongen en mijn laptop gepakt. De week voor de proefwerk week ga ik op vakantie en daarom mis ik veel uitleg en antwoorden. Dus ik moet met heel veel vakken voorwerken. Daarnaast geven een aantal leraren van de week nog een wat SO’s en proefwerken. Dus ben ik maar iets gaan doen wat ik heel leuk vind, plannen! En als ik dan toch bezig was kon ik direct maar een planning maken voor de blog! Slimme ik. 

Saturday: De planning werd vandaag maar eens uitgevoerdt. Bij mijn oom heb ik keihard zitten werken en toen ik naar huis ging was ik ook best moe. ’s Avonds heb ik naar het eurovisie songfestival gekeken. Mijn favorieten: Nederland (of course) Denemarken (the winner) Malta (Ik kon het al gauw meezingen) Italië (Hij was gewoon knap) Er waren ook landen die ik helemaal uit lachten, ik noem geen namen. En ik heb voor het eerst het kunnen aanzien zonder schaamte en was ook erg trots op ons kleine landje! 

Sunday: Wat was het lekker weer! Een beetje buiten gespeelt 😉 en in de zon gezeten. Wat wil een mens nog meer? Juist zomer. En dat het weer voor altijd zo blijft, dat zo fijn zijn. 

Dat was het alweer, geen foto’s maar een heel erg drukke week! 

xoxo Evi 

 

ik vind het superleuk om reacties te krijgen: