Uncategorized

Last day of 2013

Hallo mensen!
Voor wie het nog niet doorhad, voor de personen die nog niet dood gespamd zijn met tweets als: ” 2014 wordt mijn jaar!” Of “foute mensen uit 2013 laat ik achter, het nieuwe jaae begin ik met goede mensen” Bij deze: het is de laatste dag van het jaar.  Een nieuw jaar betekent een nieuw boek met 12 hoofdstukken.  365 onbeschreven bladzijdes. 365 feestjes zoals ik dat heel mooi zeg. En daarvan wordt ik het feestbeest. Het party animal. Nee grapje. Ik heb zin in het nieuwe jaar.

Het was een leuk jaar. Even een aantal punten op een rij:
♥ ik werd badminton kampioen
♥ ik deed mee met de bonte avond
♥ ik deed weer mee met de voorlees wedstrijd
♥ ik ging op vakantie
♥ ik verkocht sieraden op de jaarmarkt in Groede
♥ ik hield een filmavond met vriendinnetjes
♥ ik ging op kamp, leukste ervaring ooit
♥ ik gaf een heel leuk verjaardags feestje
♥ ik at een chocolade taart op in 5 minuten met Desi en Iris
♥ ik gaf een workshop sieraden maken

Zo de leukste punten op een rij. En dit is misschien nog maar de helft.

nog wat foto’s:

2013yo 2013yoo

2013yooo  2013yoooo

 

2013yooooo   2013yoooooo

2013yooooooo    2013yoooooooo

2013yooooooooo    2013yoooooooooo

2013yooooooooooo

alvast een gelukkig en gezond en alles wat je maar wensen kunt niew jaar! ♥♥

xx Evi

ik vind het superleuk om reacties te krijgen:

