Uncategorized

OOTD: being a wallflower.

 

hallo!

Vrijdagavond bleef Annabel slapen en toen hebben we mijn lievelingsfilm: the perks of being a wallflower, gekeken. Ik blijf erbij. Ik krijg nog steeds kippenvel op mijn armen en tranen in mijn ogen als ik die film kijk. Soms lijkt me een muurbloem zijn nog niet zo erg. Je hebt nooit last van mensen. Als je begrijpt wat ik bedoel.

“You see things, you keep quiet about them and you understand”

Ik hou gewoon van die film.

Deze foto’s zijn gemaakt door mijn privé fotograaf, vorige week zondag. Het was echt prachtig weer en mijn broertje stelde zelf voor om foto’s te maken.

sweater – new look // rokje – forever 21 // schoenen – new look

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

2 thoughts on “OOTD: being a wallflower.

ik vind het superleuk om reacties te krijgen:

