Uncategorized

OOTD: tijd, tijd, tijd.

 

Hoi, ik ben Evi.

En nee, ik ben niet in een gat gevallen. En nee, ik ben geen superheld. 

Ik ben gewoon Evi. Die alles behalve tijd heeft, ook in de vakantie. En als er dan even een momentje tijd is, komt er niks uit mijn vingers en speel ik ‘nutteloze’ spelletjes op mijn telefoon. Of ik snapchat er op los. En ik bak, spreek af met vriendinnen, maak megaveel foto’s en ik doe nog meer dingen waarvoor ik tijdens school geen tijd voor heb. Lezen bijvoorbeeld. 

WANT IK HEB VAKANTIE. OH YEAH. 

En ik was/ben er aan toe. Maar geen zorgen ik heb nog mega veel foto’s en ideeën dus er komen weer posts aan. Maar nu ga ik niks doen. 

tuinbroek – new look // t-shirt – benetton (maar het is al 3 jaar oud dus het zal wel niet meer te koop zijn) // schoenen – new look // jasje – hema 

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

ik vind het superleuk om reacties te krijgen:

