Uncategorized

oud maar van goud

hallo lieve lezers!
mijn broertje is 12 jaar geworden. Vorige week zaterdag, op Koningsdag. Mijn broer en ik zijn als twee handen op 1 buik. We hebben eigenlijk nooit ruzie. We plagen elkaar. Zeg maar 24/7. Maar goed, hij had een leuke verjaardag. En volgend jaar gaat hij naar de middelbare school. Gelukkig heb ik dan andere pauzes. Ik hou heel veel van mijn broertje. Maar ik wil geen pauze met hem. Ik heb ook een privé leven. Dat verbaast jullie en toch is het zo.

Vandaag deel ik dan ook een aantal coole baby foto’s.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

ik vind het superleuk om reacties te krijgen:

