Uncategorized

ontSPAnning

 

het is weer tijd voor een spa. Mijn verzorgingsproducten waren bijna op. Dus leek me het een leuk idee om jullie te laten zien wat ik dan zoal gebruik om mijn huid te verzorgen.

AfbeeldingAfbeelding

 

AfbeeldingAfbeelding

 

 

 

allereerst was ik mijn gezicht altijd met een facewash, in gel vorm. Deze is van de hema en ruikt lekker naar zeep.

Afbeelding

 

Dan reinig ik mijn gezicht met een reinigingsmelk. Deze is van etos. Afbeelding

 

Als ik mijn huid extra wil verwennen, gebruik ik deze scrub. De meeste producten die ik gebruik ruiken heel fris en limoen-achtig. Je hebt deze scrub ook in grote tubes, maar ik gebruik de mini want ik scrub mijn huid toch maar 1 keer in de week.

AfbeeldingAfbeelding

 

Dan nog een heerlijk masker. Deze is ook van de hema!

AfbeeldingAfbeelding

 

Hema heeft nieuwe parfums met bijpassende bodylotions en douchegels. Ik gebruik de bijpassende producten maar zou wel heel graag de geur: Energetic hebben. Dus als iemand nog iets zoekt voor mij? 😉

ik vind het superleuk om reacties te krijgen:

