Uncategorized

the breakup.

Evi: “kan ik je even spreken?”

blog: “uhm ja is goed”

Evi: “Ik zal er niet omheen draaien, ik heb een ander”

blog: “een andere wat?”

Evi: “blog”

blog: “waarom?”

Evi: “Ik was jaloers. Ik was je beu, ik vond je niet meer mooi en daarom ben ik een andere begonnen”

blog: “oh”

Evi: “oh”

blog: “dan scheiden hier onze wegen”

Evi: “Arrivederci”

Het was moeilijk, maar je moet soms de knoop doorhakken en zeggen waar het op staat.

“say something I’m giving up on school”

ik bedoel:

“say something I’m giving up on you”

Als jullie niet al te boos zijn, willen jullie aub kijken op mijn NIEUWE blog: http://www.vintageholland.blogspot.nl Jaja, ik ben een blogspotgirl.

Ik ga je erg missen, maar op deze manier kunnen we niet verder. We hadden mooie tijden, ups and downs. Vooral ups. Je zit voor altijd in mijn hartje. blablabla.

let’s party!

 

 

Arrivederci.

ik vind het superleuk om reacties te krijgen:

